maandag 9 december 2013

17 weken

De weken vliegen echt voorbij. De tijd gaat zo snel!
Ondertussen is mijn misselijkheid weg en zijn we heerlijk aan het genieten van alles wat komen gaat!
Ik ben weer lekker aan het werk en ook thuis hebben we van alles gedaan.
Luuk en Sara hebben allebei een nieuwe kamer en die zijn erg mooi geworden. Sara slaapt in haar grote bed en dat gaat ontzettend goed! Ze heeft er nog geen moment moeilijk over gedaan, gaat liggen en valt in slaap. Heerlijk meisje!
Er zijn nog een paar klusjes die gedaan moeten worden, de voorzolder moet nog geschilderd en de gang en overloop geschilderd. Daarnaast willen we allebei de trappen laten bekleden met vloerbedekking. Niet zo heel veel meer dus, we zijn mooi op tijd klaar straks!

Luuk en Sara zijn er allebei erg mee bezig dat er een baby komt. Allebei op hun eigen manier praten ze erover en stellen ze vragen. Luuk heeft alles ontzettend goed door, stelt de meest ingewikkelde vragen en bid trouw elke dag dat de baby heel snel gaat groeien. Sara wijst regelmatig naar mijn buik en zegt dan Hajo baby! Baby boren? Sara fesje geven?
Het is zo mooi om te zien hoe lief ze allebei voor me zijn. Luuk komt regelmatig een dekentje brengen als ik even op de bank zit en Sara geeft een handje in plaats van dat ik haar op moet tillen en zegt dan mama, baby buik.
Ze zijn zo leuk!

Ons kindje groeit ondertussen ook maar door en is ondertussen alweer 18 cm!
Het kan vanaf nu ook al geluiden opvangen, al zijn die geluiden nog erg dof.
Afgelopen vrijdag heb ik ons kindje voor het eerst gevoeld en dat was geweldig!
Je zult misschien denken dat het wel gaat wennen, nu de derde op komst is, maar dat is zeker niet zo.
Het blijft zo bijzonder om je kindje te kunnen voelen, al zijn het nog maar kleine klopjes. Maar het voelt zo fijn en zo vertrouwd!

Vanaf nu weer regelmatig een nieuw berichtje op deze blog!

4 opmerkingen:

Familie Lodder zei

Lieve schatten!
We kijken samen met jullie uit naar dit prachtige geschenk! Wat een rijkdom! Ik kan bijna niet wachten....tot die tijd maar genieten van de mooie momenten van de zwangerschap en niet te vergeten die twee andere prachtige wondertjes die jullie al rond hebben lopen! Hele dikke kus!

Pieter & Judith van der Helm zei

Hey Tim en Talitha!

Ontzettend leuk om weer van alles te lezen over jullie derde wonder!
Wat mooi om te horen dat het weer goed met je gaat. Dat je je weer beter mag voelen en lekker kan genieten. Het blijft bijzonder!
En wat leuk dat je het ook al voelt, al is het heel zachtjes. Het komt vanzelf dat Tim het ook kan voelen.
Maar ook zo bijzonder dat we dit samen beleven deze periode. Zo dicht bij elkaar uitgerekend zijn is toch wel speciaal hoor! 6 weken verschil...

Enne...we gaan er samen een gezellig dagje van maken als we naar de 9-maandenbeurs gaan :)

Pieter & Judith, Ruben, Marith van der Helm

Josee zei

Leuk om je berichtjes vanaf het begin van deze zwangerschap nog even terug te lezen! Wat is het heftig he, als je je zó ziek voelt! En wat ben ik blij en dankbaar voor je en jullie dat het nú wél goed gaat en het Grote Genieten echt begonnen is.. Je hebt al twee heerlijke kinderen en dat wondertje onderweg ben ik ook heel erg benieuwd naar! Zie je woensdag :-), x Josee

. zei

Wat leuk om te lezen!