maandag 9 december 2013

31 oktober 2013

Op 31 oktober hebben we onze 12 weken echo.
Van tevoren ben ik best relaxed, want ik ben nog zo misselijk...dat moet haast wel goed zitten.
Maar als het dan zover is en we de kamer in mogen, voel ik me erg gespannen.
Is alles echt wel goed en is ons wondertje goed gegroeid?
De echo wordt gemaakt door Bienke, de verloskundige die bij de bevalling van Luuk was. Zij is bezig met een opleiding om naast verloskundige ook echo's te mogen maken. Leuk om haar zo weer eens tegen te komen.
Al snel zien we een prachtig kindje dat op en neer springt in mijn buik.
Het is zo grappig om te zien, soms ligt het weer heerlijk stil en dan ineens weer een sprongetje.
Alles ziet er goed uit, we zien armpjes en beentjes en zijn opnieuw onder de indruk van dit grote wonder!

Geen opmerkingen: